De kunnigas forum.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

De kunnigas forum.

Alternativet för nobelpristagarna.
 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Vårfiskeresa

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
macke bowmore
Admin
Admin



Antal inlägg : 75
Registration date : 08-02-14

Vårfiskeresa Empty
InläggRubrik: Vårfiskeresa   Vårfiskeresa Icon_minitimeons feb 27 2008, 23:11

Tycker det är dax för en vårfiskeresa inom en snar framtid. Det behöver inte vara Åland, men båt med motor är i alla fall ett måste! Kanske kan någon besökare tipsa om någon guide i vårat avlånga land, helst gäddfiske men även annan fisk går bra. Inge flugfiske utan jerkbait, spinn, jigg och trolling skulle passa bra. Varför inte en guidad tur i Mälaren eller kusten. Alla förslag beaktas så fatta tangentbordet och skriv!
Till överst på sidan Gå ner
Tony IslayMan
Admin
Admin



Antal inlägg : 80
Registration date : 08-02-10

Vårfiskeresa Empty
InläggRubrik: Sv: Vårfiskeresa   Vårfiskeresa Icon_minitimetor feb 28 2008, 20:53

Macke Bowmore cheers Smart...helt enkelt genetaliskt...De som besöker denna sida kan väl tipsa om bra guider eller fiske vatten.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.clubwhisky.se
FishingP
Gäst




Vårfiskeresa Empty
InläggRubrik: Guide.   Vårfiskeresa Icon_minitimesön mar 02 2008, 19:57

Ohoj! Har en båt med motor som jag kan erbjuda guidning med. Båten ligger i Lötsjön, Länna. Jag tar er med på en oförglömlig tur i Upplands nästan bästa fiskevatten (har flertal rekord i den sjön). Pris heldag 650 sek/pers. Vid intresse kontakta mig på: fishingpro99@hotmail.com
Till överst på sidan Gå ner
macke bowmore
Admin
Admin



Antal inlägg : 75
Registration date : 08-02-14

Vårfiskeresa Empty
InläggRubrik: Sv: Vårfiskeresa   Vårfiskeresa Icon_minitimesön mar 02 2008, 21:57

Hej FishingP.
Vad snällt av dig att erbjuda en guidning med ett proffs som dig. Tyvärr så har jag redan en båt där och vet alla bra ställen. Det jag var ute efter är någon annanstanns i vårat avlånga land där jag själv aldrig varit eller kanske vet alla ställen. Det känns lite dumt att ta en guidad visning i "eget bo".
Men det måste ju finnas andra som kan guida eller ge förslag.
Kiitos på förhand!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vårfiskeresa Empty
InläggRubrik: Sv: Vårfiskeresa   Vårfiskeresa Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vårfiskeresa
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
De kunnigas forum. :: Allt om fiske.-
Hoppa till: