De kunnigas forum.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

De kunnigas forum.

Alternativet för nobelpristagarna.
 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Vem tar vad?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
anicka




Antal inlägg : 1
Registration date : 08-12-18

Vem tar vad? Empty
InläggRubrik: Sv: Vem tar vad?   Vem tar vad? Icon_minitimetor dec 18 2008, 09:28

hej. Jag hoppas att någon kommer att skicka mig whiskey på min födelsedag också. hehehe .. ha en bra dag alla. God jul! bounce
Till överst på sidan Gå ner
macke bowmore
Admin
Admin



Antal inlägg : 75
Registration date : 08-02-14

Vem tar vad? Empty
InläggRubrik: Jag bjuder?   Vem tar vad? Icon_minitimetor jul 24 2008, 00:34

På min födelsedag fick jag en utomordentlig present, nämligen ett sexpack whisky. De är iof småflaskor men eftersom vi bara ska smaka whiskyn så kanske det duger? Vi får då chansen att smaka samma märken med lite olika smaker. Finns det intresse om detta eller duger det ej. Jag vet att TI vill bjuda på sin "Lagga" men detta tillfälle är unikt. Om ni vill kan ni sponsra med varsin öl till MB för visad uppskattning Very Happy .
CYA!
Till överst på sidan Gå ner
Tony IslayMan
Admin
Admin



Antal inlägg : 80
Registration date : 08-02-10

Vem tar vad? Empty
InläggRubrik: Sv: Vem tar vad?   Vem tar vad? Icon_minitimetor feb 14 2008, 19:45

LC är grymt underskattad....Morsan använde alltid LC som råttgift bounce ......

Vi får helt enkelt tala om vad vi ska ta med oss så inga dubbelinhandlingar görs Laughing
Till överst på sidan Gå ner
http://www.clubwhisky.se
macke bowmore
Admin
Admin



Antal inlägg : 75
Registration date : 08-02-14

Vem tar vad? Empty
InläggRubrik: Vem tar vad?   Vem tar vad? Icon_minitimetor feb 14 2008, 19:30

Hur ska vi göra med whiskyn vi ska ta med oss till provningarna? Ska vi berätta vilken sort vi tänker ta med eller ska de andra bli överaskade? Skulle inte vara roligt om både Tony och Tobbe kom med en flaska Lord Calvert medans Macke tar med sig en Port Ellen. Skulle bli en sort mindre att smaka och ge betyg till.


Senast ändrad av macke bowmore den tor maj 01 2008, 16:17, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vem tar vad? Empty
InläggRubrik: Sv: Vem tar vad?   Vem tar vad? Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vem tar vad?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
De kunnigas forum. :: Whisky-
Hoppa till: