De kunnigas forum.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

De kunnigas forum.

Alternativet för nobelpristagarna.
 
PortalPortal  HemHem  SökSök  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Bredsjön sanning eller myt.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Tony IslayMan
Admin
Admin



Antal inlägg : 80
Registration date : 08-02-10

Bredsjön sanning eller myt. Empty
InläggRubrik: Bredsjön sanning eller myt.   Bredsjön sanning eller myt. Icon_minitimesön okt 12 2008, 10:23

Inledning

Ska inleda med att MB har dragit lite fiskehistorier om bredsjön, den ska vara ngt trögfiskad. Fast hans broder har fått en del fisk så hoppet finns
glädjen över en ny sjö bounce . Denna sjö ska ingå i CW mästerskapen sen nästa säsong, närmare info kommer MB med. Över till historien nu


Jag fick äran att följa min fiske/dryckes/frisbeegolf/jobbar kompis ut till deras fars/mors sommarstuga ute i järlåsa, vilket jag tyckte skulle bli kul.
MB har skrivit om våran fina frukost på scandic.
MB startade bredjöfisket ursinningt med 3 gäddor, det stod 3-0 och jag ska väl erkänna att huvudet var djupt nersjunket mellan armarna när det säger
''Smackelismack'' Tungt hugg ett par tunga rörelser från botten sedan e det stendött, tror att jag nästan fått en rysk attackdykare på kroken då MB är säker på att de finns i sjön (notera att han druckit halva plattan öl då 12st drunken ). När väl skapelsen kommer upp till ytan är det en FIN gös på 3,8 kg vilket är nytt pres för mig samt CW rekord GRATTIS Tony IslayMan.

Då medelvikten på MB's guidning var hög så kommer vi tillbaks i vår.

Stort tack till familjen F***r***s*n för vistelsen.

P.S. ska väl informera om att sjön INTE var mer än 2 meter djup, därför visste jag att INGA ryska attackdykare skulle finnas i sjön, vad MB's far läst för historier
för MB när han var liten berör dock inte denna fiskehistoria D.S.

Tills nästa resa: VINDEN ÄR FRI
Till överst på sidan Gå ner
http://www.clubwhisky.se
 
Bredsjön sanning eller myt.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dyraste whiskyn ni druckit.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
De kunnigas forum. :: Allt om fiske.-
Hoppa till: